De krapte op de arbeidsmarkt, een steeds duurder leven en gepensioneerden die sociaal betrokken willen blijven. Het zijn drie maatschappelijke ontwikkelingen die precíes samenvielen met Joost van den Brekels behoefte om meer te betekenen voor een ander. Het resultaat: Goudgediende.

“Goudgediende is een uitzendbureau voor gepensioneerden, waarmee ik veel mensen een plezier doe”, aldus Joost. “Werkgevers houden van de niet lullen maar poetsen-mentaliteit die onze flexmedewerkers hebben. En ze zorgen vaak voor een goede balans en de juiste dynamiek in een team. Onze mensen zelf hebben er lol in om zich tussen jongere generaties te bewegen, betrokken te zijn en van nut te zijn. Win-win én win, want ook ik ben er blij mee.”

‘Specialist die ontzorgt’

Sinds de start van Goudgediende werkt Joost samen met BackOfficer. Op aanraden van een gedeelde relatie. “Een vriend van me is ook klant bij jullie”, vertelt Joost. “Hij drukte me op het hart dat jullie een specialist zijn die ontzorgt. En dat blijkt ook. Dankzij jullie juridische kennis heb ik geen omkijken naar wet- en regelgeving en certificeringen. En door de software hoef ik me ook niet druk te maken om uitbetalingen of andere processen. Als er een foutje wordt gemaakt, is dat omdat ik zelf iets niet goed heb ingevuld.”

“De samenwerking neemt veel zorgen weg”

“Ik kan altijd bellen of appen: zelfs op vakantie”

Focus

Onze samenwerking neemt volgens Joost veel zorgen weg. “Juist op de vlakken waar ik geen kennis van heb. Daardoor kan ik focussen op matchmaking. Dat is wat ik wil en kan. En bovendien: ik heb niet voor niets deze stap gezet. Eigenlijk zijn jullie de motor onder de motorkap. Je ziet het niet van de buitenkant, maar jullie zorgen ervoor dat ik vooruit kan. Dat is van grote meerwaarde voor mij, maar uiteindelijk ook voor flexmedewerkers en klanten. Alles is goed geregeld.”

Ambassadeur

Zoals een vriend hem BackOfficer aanraadde, is Joost zelf inmiddels ook een ambassadeur. “Sterker nog: ik heb jullie al eens aangeraden bij een ander uitzendbureau”, zegt hij. “Wat ik dan zeg? Nou, wat ik al verteld heb. En dat de samenwerking superlaagdrempelig is. We hebben niet dagelijks contact, maar ik kan altijd bellen of appen. Zelfs in het weekend of op vakantie. En het antwoord laat nooit lang op zich wachten. Zo kan ik snel weer door met mijn eigen werkzaamheden.”

Ook geïnteresseerd in onze diensten?

Ontdek hoe wij jouw bedrijf kunnen helpen groeien met onze betrouwbare backoffice-ondersteuning.
Lees meer over onze diensten of neem direct contact met ons op.