Heel veel brandjes blussen. Zo omschrijft HR-specialist Wendy Princen haar werk in het kort. Ze stuurt een eigen team aan en is het aanspreekpunt voor intermediairs. “Waar een telefoontje over gaat, weet ik nooit van tevoren. Maar met uitdagende vraagstukken mag iedereen bellen. Daar hou ik van!”

Wendy werkt al jaren in de uitzendbranche als we haar benaderen om bij ons te komen werken. “Of ik eens een bak koffie wilde komen drinken”, vertelt ze. “Vanaf dat moment ging het heel snel. De klik was er meteen. En binnen een week was alles rond.”

Afwisselend

Sindsdien beantwoordt Wendy dagelijks vragen over verlonen en facturatie. Bijvoorbeeld over correcties en het inregelen van systemen. Maar ze doet ook veel andere dingen. “Ik stuur mijn team natuurlijk aan. En ik help klanten bij minder leuke situaties. Bijvoorbeeld als er een zieke medewerker is, of een arbeidsconflict. Dan denk ik met ze mee.”

“Veranderingen maken mijn werk dynamisch”

“Ik ga elke dag met een lach naar mijn werk”

Bijleren

Haar kennis en ervaring komen Wendy goed van pas. “Tegelijkertijd weet je in deze branche één ding zeker: dingen blijven steeds veranderen”, lacht ze. “Om de week volgen we daarom een interne training. Daarbij komt van alles aan bod: van het lezen van loonstroken tot en met de laatste cao-wijzigingen. Ik leer continu bij en denk steeds: wat betekent dit voor onze klanten? Als een cao is goedgekeurd, moeten we vaak zaken met terugwerkende kracht aanpassen. Dat maakt het werk dynamisch en het houdt me scherp.”

Uitdaging

Moeilijk uitzoekwerk vindt Wendy het allerleukste. “Zeker voor een klant die worstelt met een HR-uitdaging en er zelf niet uitkomt. Dan kunnen we perfect laten zien wat onze toegevoegde waarde is. Als het nodig is, vraag ik iets aan collega’s of specialisten. Je kunt onmogelijk overal alles van weten, dus zo versterken we elkaar.”

Met plezier

Waarom dit werk Wendy past als een jas? “Ik kan me goed inleven in klanten en schakel snel. Het geeft me aan het einde van de dag een fijn gevoel als alles netjes is verwerkt en alle vragen beantwoord zijn. Dan kan ik de volgende dag met een schone lei beginnen. Dat geeft energie! Bovendien vind ik het gezellig bij BackOfficer. Sinds het begin heb ik het idee dat ik hier al jaren rondloop. Ik ga elke dag met een lach naar mijn werk.”

Ook geïnteresseerd in onze diensten?

Ontdek hoe wij uw bedrijf kunnen helpen groeien met onze betrouwbare backoffice-ondersteuning.
Vraag vandaag nog een gratis adviesgesprek aan en ervaar het verschil!